Handleidingen
Software problemen
Er kunnen verschillende software problemen voorkomen. Als E-surveillant ben je verantwoordelijk om deze op te lossen. Hieronder wordt aangegeven wat je moet doen als er een softwareprobleem voorkomt. Probeer eerst de Chromebook opnieuw op te starten. Als het probleem niet snel opgelost kan worden, geef de student een nieuwe Chromebook zodat ze zo snel mogelijk aan de slag kunnen met hun toets maken. Meld dan het probleem bij de Servicedesk, via het incidentenformulier. De gebruikersnaam en het wachtwoord zijn te vinden in MS Teams van de E-surveillanten.
-
Als er bij een student het juiste inlogscherm niet getoond wordt, moet je bellen naar de Servicedesk. Het nummer van de Servicedesk is: 030-2532836.
Als er bij een student de toets niet beschikbaar is op de starpagina bel je naar de Servicedesk. Het nummer van de Servicedesk is: 030-2532836.
Als de Wifi-verbinding niet of niet meer werkt bel je naar de Servicedesk. Het nummer van de Servicedesk is 030-2532836.